Müşterilerimizin ihtiyaçlarını karşılayan veya aşan ürün ve hizmet tedariki ile maksimum müşteri memnuniyeti sağlamayı taahhüt ediyoruz. Böylece güçlü pazar konumumuzu korumaya devam ediyoruz. Kalite Yönetim Sistemi'nin etkinliğini koruyarak, kalite hedeflerimizin periyodik olarak gözden geçiriyor ve yürürlükteki tüm yasal gereklilikler çerçevesinde çalışıyoruz

Dikkatli ve etkin bir şekilde Kalite Yönetim Sistemini takip etmeye devam edeceğiz.
• MÜŞTERİLERİMİZİN GEREKSİNİMLERİ
• SÜREKLİ GELİŞİM
• EĞİTİM
• İLETİŞİM

KALİTE POLİTİKAMIZ
Plastik ambalaj sektöründe faaliyet gösteren firmamız;
Eğitime gereken önem ve hassasiyeti göstererek personel kalitesini ve memnuniyetini arttırmayı,
Tüm birimlerde ürün güvenliği ve kalite kültürünü geliştirme ve sürekli iyileştirmeyi gerçekleştirerek, kaynakların etkili kullanılmasını sağlamayı,
Tedarikçi firmalarla çözüm ortaklığına giderek karşılıklı fayda esaslı bir anlayış içinde çalışmayı,
Ürünlerimizi sunarken, teknolojiyi ve sektörel gelişmeleri sürekli takip ederek, müşteri ihtiyaç ve beklentilerine cevap vermeyi,
ENTEGRE EL KİTABINDA REFERANS GÖSTERİLMİŞ TÜM STANDARTLARIN (Çevre,Sağlık, Kalite ve Ürün Güvenliği,Bilgi Güvenliği), ULUSAL VE ULUSLARARASI YASAL gereklerini yerine getirmeyi ve etkinliğini sürekli iyileştirmeyi,
Taahhütte bulunduğumuz kalite politika ve hedeflerinin uygulanmasının sürekli takipçisi olmayı
Sonuç olarak ‘’ Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti ‘’ sağlamak üzere gerekli bütün şartları yerine getirmeyi kendimize görev biliriz.
GENEL MÜDÜR
M.Serhan KURŞUN
17.02.2020